Usein kysyttyä

TILAUKSET JA MAKSAMINEN

En löytänyt haluamaani tuotetta. Miten toimin?

Mikäli et löytänyt etsimääsi tuotetta, voit tiedustella sen saatavuutta asiakaspalvelustamme, tai kirjoittaa tuotteen nimen kassasivun lisätietokenttään. Jos meillä on kyseistä tuotetta myymälävalikoimassamme, saat sen laskun kera.

Tuotevalikoimamme kehittyy jatkuvasti ja etsimme uusia tuotteita valikoimiin. Voit ehdottaa niitä ottamalla yhteyttä meihin.

 

 Tarvitseeko minun rekisteröityä tilatakseni?

Voit tehdä tilauksen rekisteröitymättä. Suosittelemme kuitenkin rekisteröitymistä sillä se helpottaa ostosten tekemistä. Tilaustietojasi ei tarvitse tällöin syöttää joka kerta erikseen ja pääset tarkastelemaan tilauksen käsittelyn tilaa. Ostokorissa olevat tuotteet pysyvät muistissa, joten voit jatkaa ostoksia myöhemmin.

 

Onko ostosten tekeminen turvallista?

Kyllä on! Kaikki ilmoittamasi asiakastiedot ovat meille luottamuksellisia. Yhteys koneesi ja PURin verkkokaupan välillä on suojattu SSL-suojauksella (Secure Sockets Layer). SSL-turvakäytäntö suojaa tietoliikenteen siten, ettei ulkopuoliset pysty näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi.

 

Onko PURin verkkokaupasta mahdollista tilata myös ulkomaille?

Kyllä! PURin verkkokaupasta on mahdollisuus tilata muihin EU-maihin.

 

Minulla on PURin lahjakortti. Miten voin käyttää sen?

Myymälään osoitetun lahjakortin voit käyttää ainoastaan myymälässä. Numero- ja kirjainyhdistelmiä sisältävän verkkokauppalahjakortin voit käyttää tilauksen maksuna syöttämällä lahjakortin koodin ostoskorissa sille varattuun alennuskoodi-kenttään.

 

Onko laskun eräpäivää mahdollista muuttaa?

Kaikissa laskuun liittyvissä asioissa sinua auttaa laskun myöntäjä, Klarna AB. Puhelinnumero: 09-425 99 771  Yhteyden Klarnaan saat myös Klarnan sivuilla olevassa Chatissa.

 

Voinko saada tilaukseni toiseen noutopisteeseen?

Kyllä, se sopii hyvin! Ilmoita sijainniksesi osoite, jonne haluat tilauksesi toimitettavan, ja verkkokauppa listaa lähimmät noutopisteet.

 

Haluan muuttaa jo maksettua tilaustani. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin sovitaan muutoksista. Jos tilaustasi ei ole vielä kerätty, voidaan esimerkiksi samaan tilaukseen lisätä vielä uusia tuotteita. Saat maksulinkin sähköpostiisi puuttuvan summan maksua varten. Tilauksesi kerätään, kun loppusumman maksu on suoritettu.

 

Kuinka perun tilaukseni?

Jos ehdit jo maksaa tilauksesi, mutta haluat sen kuitenkin perua, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

TOIMITUKSET

Miten saan tietoa kuinka tilaukseni etenee?

Kun olet viimeistellyt tilauksesi verkkokaupassa, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Kun paketti lähtee meiltä, saat siitä erillisen toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Viestistä löytyy seurantakoodi, jolla voit seurata lähetyksen kulkua Postin palvelussa. Kun pakettisi on noudettavissa valitsemastasi noutopisteestä, saat siitä tiedon tekstiviestillä.

 

Kuinka kauan tilaukseni saapumisessa kestää?

Nopeat toimitukset ovat meille kunnia-asia! Tyypillisesti tilaukset lähtevät meiltä eteenpäin vuorokauden sisällä tilauksesta. Sesonkeina ja kampanjoiden yhteydessä käsittelyaika voi olla pidempi. Jos tilauksellasi on kiire, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme tai kirjoittamalla kiireellisyydestä tilauksen lisätietoihin, jolloin pyrimme entisestään nopeuttamaan tilauksen käsittelyä.

Posti toimittaa paketit noin 3-5 arkipäivän sisällä.

 

Mistä voin noutaa tilaukseni, jos valitsin toimitustavaksi noudon?

Tilauksesi on noudettavissa Kampin myymälästämme, Urho Kekkosen katu 8:sta. Saat sähköpostivahvistuksen, kun tilauksesi on noudettavissa myymälästä.

 

Lähetykseni on kadonnut, mitä teen?

Jos tilauksesi on kadonnut kuljetuksen aikana, ota yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme tehdä selvityspyynnön kuljetusyhtiölle.

 

PALAUTUKSET

Tuote oli vioittunut kuljetuksessa, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selvitämme asian.

 

Sain väärän tuotteen, mitä teen?

Pyrimme aina keräämään ja pakkaamaan tilaukset mahdollisimman huolellisesti, mutta joskus keräyksessä saattaa tapahtua inhimillinen virhe. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian.

 

Miten palautan tuotteen?

Verkkokaupasta myydyillä tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita.

Huomioithan, että intiimituotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Myöskään homeopaattisilla valmisteilla ei ole palautusoikeutta, sillä ne ovat lääkelain alaisia tuotteita.

Palautuksesta veloitamme 5,90€ + toimitusmaksun 5,90€. Jos olet tilannut ilman postimaksua, toimitusmaksua ei veloiteta. Voit palauttaa tilauksesi Postin kautta. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti. Laitathan mukaan ainakin nimesi sekä tilausnumeron, jota palautus koskee. Voit myös halutessasi tulostaa mukaan sähköpostilla tulleen tilausvahvistuksen tai toimitusvahvistuksen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat tehdä palautuksen.